14 Responses

  1. fadzilatul hasni bt majeni
    fadzilatul hasni bt majeni at | | Reply

    puan boleh berikan saya nombor telefon pakar dlm menyelesaikan masalah hutang? suami saya ada masalah hutang tertunggak.

  2. redlomo
    redlomo at | | Reply

    blogger buat duit mudah dengan http://www.nufftag.com

  3. nazri bin abdullah
    nazri bin abdullah at | | Reply

    Mcm mana nak selasaikan hutang,semenjak
    Tk kerja banyak hutang saya tertungak .

  4. DIANA
    DIANA at | | Reply

    Salam, saya baru sahaja menerima surat lelongan rumah drpd lawyer dr pihak bank. Rumah saya telah dilelong diakhbar pd 29/10/2012. Dapat kah saya menyelamatkan rumah saya sekarang? Apa yang jd masalah sekarang. Adakah rumah saya akan di sita dalam masa terdekat ini?r\ Kerana saya masih menetap dirumah tersebut. Tolong saya puan. :(

  5. hapizah osman
    hapizah osman at | | Reply

    salam,,,saya muflis dan masih bayar rm 100 kpd jabatan insolvensi malaysia…ada kah jln untuk selesaikn hutang dgn cepat bagi bebas kan sy dari muflis..nk beli kereta pun susah walaupun saya bekerja…ada idea camner nk buat. ..

    1. kassim
      kassim at | | Reply

      Dengan cara apa dapat selesaikan masalah hutang dan perlu hubuggi siapa dapat selesaikan masalah ini?

  6. yusree
    yusree at | | Reply

    salam…puan ingin buah fikiran dari puan untuk selesaikan masalah yg di alami isteri saya…sebelum masalah nie jd lebih serius.saya dan isteri beberapa kali sudah berjumpa dgn pihak bank untuk selesaikan masalah hutang rumah yg sudah dilelong pd 5thn lepas..sepatutnya perjanjian antara isteri saya dgn pihak untuk selesaikan masalah nie dah dibincangkan.tp tiba2 2hr lepas sampai 1 surat mengatakan isteri saya sudah disenarai hitamkan.memang pegawai bank nie pandai berlakon nak lepas tangan..harap puan dapat berkongsi pendapat untuk selesaikan masalah ini..saya buntu..kesian melihat isteri saya..

  7. thanga
    thanga at | | Reply

    salam ,, saya senarai hitam pasal kereta kat am bank., dah kena tarik , dah dileleongpun . tolong saya menyelesaikan masalah ni, saya tak dapat beli kereta atupun rumah , umur pun dah meningkat tua, sila tolong saya, saya dah hampir kecewa dalam hal hutang ni,

    1. Suci
      Suci at | | Reply

      Salam, saya ingin nasihat dari puan bagaimana saya nak menyelsaikan masalah hutang kereta saya. Pihak bank tidak meluluskan rayuan saya untuk mengurangkan bayaran bulanan mengikut kemampuan saya. SAya benar-benar buntu dan tidak tahu kepada siapa nak minta tolong.

  8. lynna
    lynna at | | Reply

    saya pernah menjadi penjamin kepada seorang yang kononnya akan membayar pinjamannya… tapi sampai sekarang dia belum selesaikan hutangnya… saya pula menjadi mangsa… nak beli kereta x lepas kerana nama blacklist.. :(

  9. NURUL
    NURUL at | | Reply

    saya ada masalah hutang dgn bank dalam 60ribu loan rumah dkat bekas suami.masalah saya bekas suami x nak tolong lansung dan pihak bank bagi masa dalam 6 blan untuk selesaikan.kalau tidak muflis..
    saya buntu dan x tahu cara mcm mane nak selesaikan..
    bolh bantu saya dalam hal ini tak kak????

  10. amir
    amir at | | Reply

    sy nk pakai duit segera 3k

Leave a Reply

CommentLuv badge
;) :| :x :twisted: :roll: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :cry: :arrow: :P :D :?: :? :) :( :!: 8O 8)
Bulk Email Sender